din afacearea ta

Mentenanta

Pentru întreținerea rețelei dumneavoastră de calculatoare vă putem oferi 3 nivele SLA (Service Level Agreement).

Level 0 – Full 24/7/365

În cadrul acestui SLA beneficiați de serviciile noastre fără limită orară sau număr de intervenții 24/7/365.

Level 1 – 8/5 HPH / LPH (high priority hours / low priority hours)

Acest model se adresează firmelor cu program de lucru fix de 8 – 9 ore pe zi. În timpul HPH stabilit, se va răspunde la toate solicitările primite. Orice solicitare/rezolvare de probleme în afara orelor de program stabilite în contract se va taxa separat.

Level 2 – NO FEE. Acest nivel se adresează firmelor mici (până în 10 utilizatori), cu un nivel scăzut de probleme. În cadrul acestui model nu există limită orară, se răspunde cu promptitudine la toate cerințele clientului. Timpul minim de taxare este de o oră. Facturarea se va face după fiecare intervenție pe baza fișelor de intervenție.